Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

Reaksi mereka memang mantap!! haha.. lucu giler tengok awek-awek jepun pertama kali makan durian.

Bukan semua negara ada durian sebenarnya. Banyak orang kat luar tidak pernah lihat atau pun dengar nama durian. Kalau cakap dengan mereka apa tu durian, mereka akan rasa sangat binggung,

tak tahu apa benda tu. Buat pertama kali tunjukkan buah durian kat depan mereka, mereka akan rasa terkejut tengok ada banyak duri kat luar durian tu. Ayat pertama yang mereka cakap pasti ialah “Benda ni boleh makan ke”?

Sama dengan reaksi yang awek-awek jepun dalam video ni. Bila durian telah dipotong dan tunjukkan isinya kepada awek-awek jepun tu, mereka rasa agak jijik terhadap isi durian ni.

Mereka cuba hidup apa bau durian ni. Bila hidup muka mereka ubah dah.. haha.. Pasti mereka cakap dalam hati mereka: Apa bau ni?Kenapa busuk sangat bau durian?

Mereka cuba makan durian ini tengok apa rasa durian, ada yang cakap tidak sedap tapi ada yang cakap sedap. Ada yang suka tapi ada juga yang tak suka. Kegemaran setiap orang tidak sama.

Durian ialah raja buah-buahan kat negara kita. Ia bukan sentiasa ada sepanjang tahun, ada masa tertentu saja durian ni akan tumbuh. Jom sama-sama lihat reaksi awek-awek jepun makan durian.

Sila Tonton Videonya…

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih.!!

mybktv